Toegankelijkheid

Skip to main content

Wat is het mediagedrag van biculturele Nederlanders?

07 september 2016

07.09.2016 - Nederland telt bijna 3,8 miljoen consumenten die onder de CBS-definitie ‘allochtoon’ vallen: burgers met ten minste een in het buitenland geboren ouder. Iemand met twee in Nederland geboren ouders is een autochtoon. Maar deze laatste groep omvat ook veel consumenten met twee in ons land geboren ouders van buitenlandse afkomst. Het aantal consumenten dat zich in hun gedrag laat beïnvloeden door meer dan een cultuur, is daarmee ruim vier miljoen. Hoe kunt u hen bereiken?

Download hier het volledige artikel.


Bron: Rendement, september 2016
 

 

Deel dit artikel

Vragen?
André Kamphuis

Email 
Functie Senior Research Consultant
Telefoon +31 (0)20 589 82 66


Gerelateerde artikelen

ACM-monitor zorgverzekeringsmarkt: consumenten ervaren minder keuze tussen polissen

Cecilia Keuchenius
04 juni 2018

Kwalitatief omnibusonderzoek biculturele Nederlanders: schrijf je in

Henriët Hensen
22 juli 2019

Buren en technologie geven rustig gevoel over thuis

Eric-Jan Klöne
30 augustus 2018

Op e-Safari door het financiële landschap

Henk Heinen
21 juni 2018
Neem contact met ons op
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency